اخذ-جواز-کسب

پروانه کسب تشریفات مجالس

گذشته های نه چندان دور مراسمات عزا و عروسی اکثرا در حیاط منازل انجام می شد. در حال حاضر شکل و شمایل و متراژ و حال و هوای آدم ها به کلی تغییر کرده است. خانه های بزرگ و اتاق های مختلف داخل خانه جایشان را به آپارتمان های چندین طبقه داده اند که برای یک دورهمی کوچک هم شاید فضای کمی داشته باشد. جدا از تغییر فضای زندگی، ذائقه ما نیز نسبت به پدر بزرگ و مادربزرگ هایمان تغییر کرده است و ترجیح می دهیم مراسمهای خود را در سالن های تشریفات و تالارها برگزار کنیم.

اما نکاتی که در هنگام تاسیس سالن تشریفات باید به آن توجه داشته باشید شامل: نمای داخلی و بیرونی سالن، تزئینات و نورپردازی، محل مناسب برای پارکینگ، فضاهای متنوع برای برگزاری مجالس مختلف و البته تمهیدات مناسب برای اخذ پروانه کسب تشریفات مجالس می باشد. برای اخذ جواز کسب تالار باید به اتحادیه تالار دارای مراجعه نمایید.

شما مشتریان عزیز می توانید مراحل دریافت پروانه کسب تشریفات مجالس را به موسسه ثبتی و حقوقی تکسفیر واگذار نمایید و کارهایتان را به سرعت به سرانجام برسانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۳۲۴۰۲۵۱۷ تماس حاصل فرمایید.

پروانه کسب تشریفات مجالس

اتحادیه مذکور قوانین ساخت تالار را چنین بیان نموده اند:

مقررات اخذ پروانه کسب تشریفات مجالس

  • فضای پذیرایی از خانم ها و آقایان باید جداگانه باشد.
  • برای تهویه داخل سالن ها باید تهویه مناسب انجام شود.
  • فضای سالن حداقل باید ۲۵۰ متر مربع باشد.
  • سالن مخصوص پذیرایی خانم ها نباید طوری طراحی شده باشد که به فضای بیرون اشراف داشته باشد، همچنین کلیه پنجره ها پوشانده شده باشد. رختکن بانوان نیز در کنار ورودی باید قرار گیرد.
  • آشپزخانه سالن باید کاملا مجهز به تجهیزات مناسب بوده و دارای تاییدیه از وزارت بهداشت باشد.
  • مکان قرارگیری سرو غذا می بایستی با توجه به تعداد و محل قرارگیری صندلی ها تعیین شود.
  • سالن می بایست شامل نمازخانه و سردخانه بالا و پایین صفردرجه و فضاهای اداری هم باشد.
  • به ازای هر بیست و پنج صندلی موجود در سالن یک روشویی و سرویس بهداشتی تعیین گردد.
  • سالن باید مجهز به سیستم اطفای حریق و دوربین مداربسته باشد.

مجوز های مورد نیاز برای اخذ پروانه کسب تشریفات مجالس

  • از سازمان تامین اجتماعی باید در خصوص بیمه بودن سالن تشریفات استعلام به عمل آید.
  • مالک سالن باید از اداره اماکن استعلام بگیرد.
  • مالک باید در اداره دارایی تشکیل پرونده داده باشد، که در این خصوص نیز استعلام به عمل خواهد آمد.