موسسه ثبتی و حقوقی محک

رضایتمندی شما مشتریان عزیز افتخار ماست!

اخذ پروانه بهره برداری

 اخذ پروانه بهره برداری

پروانه بهره برداری مجوزیست که به واحدهای صنعتی و تولیدی تعلق می گیرد. این واحدها با استفاده از پروانه بهره برداری اقداماتی همچون نصب ماشین آلات خطوط تولید، تامین نیروی انسانی را انجام می دهند. جهت اخذ این مجوز نیاز است مراحلی طی شوند که با سپردن آن به موسسه ثبتی محک قطعا سریعتر انجام خواهند شد. 

اخذ جواز تاسیس

اخذ جواز تاسیس

تمام کارخانه ها و واحد های صنعتی برای اینکه بخواهند کالایی تولید کنند و یا خدماتی به مشتریان خود ارائه دهند، باید جواز تاسیس داشته باشند. دارندگان جواز تاسیس از مزایای دیگری همچون ثبت برند فارسی و دریافت وام های صنعتی نیز بهره مند خواهند شد. موسسه ثبتی حقوقی محک با تجربه فراوانی که در زمینه اخذ جواز تاسیس دارد، مشتریان خود را به سرعت به هدفشان می رساند.

اخذ جواز کسب

اخذ جواز کسب

شروع هر کسب و کار یا به اصطلاح عموم شغل آزاد، نیازمند داشتن مجوزی به نام جواز کسب است. تمامی مشاغلی که که برای ارائه خدمات نیازمند مهارت هستند، باید ابتدا از مراجع آموزشی مهارت کسب کنند و سپس اقدام به دریافت جواز کسب کنند. مشاوران محکی آماده ارائه خدمات ویژه جهت اخذ جواز کسب به مشتریان عزیز هستند.

اخذ-جواز-کسب

اخذ پروانه بهره برداری و جواز تاسیس در محک

اخذ جواز تاسیس
جواز کسب
پروانه بهره برداری
طرح توجیهی
اخذ نماد اعتماد
اخذ انواع ایزو
خدمات موسسه ثبتی محک
خدمات اخذی محک

اخذ نماد اعتماد

کسب و کارهای اینترنتی و مجازی برای صلاحیت و احراز هویت خود به نماد اعتماد الکترونیک نیازمندند. این نماد پس از بررسی های صورت گرفته و تایید صلاحیت مالک حقیقی و یا حقوقی صادر می گردد. و مدت زمان یکسال دارای اعتبار است. یکی دیگر از خدمات موسسه ثبتی محک اخذ نماد اعتماد الکترونیک برای مشتریان است.

اخذ استاندارد ملی

آنچه که مشخصه های لازم برای تولید یک محصول یا به انجام رساندن خدمات را تعیین می نماید، استانداردهای ملی نام دارد. استاندارد ملی ایران به دست موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران مشخص شده و انتشار می یابد. موسسه ثبتی و حقوقی محک آماده ارائه خدمات در زمینه اخذ استاندارد ملی به شما عزیزان است.

اخذ ایزو

ایزو در واقع یک شبکه بزرگ است و موسسه ای غیر دولتی است. که متشکل از موسسات استاندارد ملی در چندین کشور جهان است ولی مرکز اصلی آن در کشور سوییس می باشد. و مراکز مختلف را هماهنگ می کند. ایزو دارای انواع گوناگونی می باشد. جهت اخذ انواع ایزو می توانید به موسسه ثبتی و حقوقی محک مراجعه کنید.

ثبت شرکت

موسسه حقوقی محک شما را در ثبت شرکت های سهامی خاص و ثبت شرکت با مسئولیت محدود در همه شهرها، در زمینه های مختلف مثل ثبت شرکت کامپیوتری،ثبت شرکت پیمانکاری ، ثبت کامپانی مهندسی یاری می کند. به محک اعتماد کنید، محک دارای کارشناسانی خبره در زمینه ثبت شرکت است که حاصل سالها تجربه خود را در اختیار شما قرار خواهند داد.

ثبت برند

برند یا نام تجاری، بیان کننده خصوصیات اصلی یک محصول می باشد که مفاهیم و احساسات مختلفی را به مشتریان القا می نماید. به همین جهت مشتریان درهنگام خرید به برند اجناس دقت می کنند. مشاوران محکی شما را در ثبت برند و برندینگ محصولات و خدماتتان همراهی می کنند. با ما در تماس باشید.

ثبت تغییرات شرکت

گاهی پس از ثبت کردن شرکت و درج آگهی تاسیس آن در مواردی همچون: تغییر نام و یا تمدید مدت شرکت، تغییر در اساسنامه شرکت، انحلال شرکت نیاز است که تغییرات شرکت در قالب صورتجلسه تغییرات شرکت درج شده و به ثبت برسد. موسسه ثبتی و حقوقی محک شما را در ثبت تغییرات شرکت همرامی می نماید.

خدمات ثبتی محک

اخذ جواز تاسیس در محک

جواز تاسیس چیست و چه تفاوتی با پروانه بهره برداری دارد؟ تمدید جواز کسب چه مراحلی دارد؟ برای تنظیم طرح توجیهی چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟ و…با ما همراه باشید تا به آسانی به پاسخ سوالات خود برسید.
دپارتمان محک دارای یک تیم حرفه ای و زبده در زمینه اخذ جواز تاسیس و اخذجواز کسب، اخذ پروانه بهره برداری و انواع پروانه، انواع ایزو و اخذ استانداردهای ملی، ایران کد و کد اصالت ، نماد اعتماد الکترونیکی و تنظیم طرح توجیهی و خرید و فروش پروانه بهره برداری می باشد. سابقه درخشان چندین ساله کارشناسان محکی در زمینه اخذ جواز تاسیس و جواز کسب به شما اطمینان می دهد که به سرعت به هدف خود خواهید رسید.

موسسه ثبتی محک یک مجموعه بزرگ با فعالیت های گوناگون ثبتی و حقوقی می باشد.از جمله خدمات ثبتی محک، ثبت انواع شرکت تجاری، موسسات غیر تجاری و ثبت برند در شهر تهران و دیگر شهرها اخذ پلمپ دفاتر رسمی و همچنین ثبت اختراع و ایده و طرح صنعتی می باشد.موسسه ثبتی و حقوقی محک با استفاده از تجربه و تبحر کارشناسان و مشاوران خود در کمترین زمان امور ثبتی شما را انجام می دهد.

خدمات ثبتی موسسه محک

خدمات ثبتی و حقوقی خود را به محک بسپارید و به روز پیشتاز موفق در صحنه تجارت بدرخشید...

اخذ ایران کد در محک

نظام ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران با نام ایران کد شناخته می شود. یکی از اهداف ایجاد این نظام جلوگیری از قاچاق کالا و شفاف سازی می باشد. موسسه ثبتی و حقوقی محک در اخذ ایران کد شما را همراهی می کند.

اخذ طرح توجیهی

خرید و فروش انواع طرح توجیهی آماده شامل کامفار، پرسشنامه صنایع و آمایش برای شروع کسب و کار و یا جهت اخذ تسهیلات بانکی در موسسه ثبتی و  حقوقی محک انجام می شود. باما در تماس باشید.

برخی از مشتریان ما

 

info[at]taksafir.com
https://instagram.com/sabt_taksafir
telegram.me/taksafir

موسسه ثبتی و حقوقی محک

026-32402517

0912-1986174

طراحی شده توسط موسسه ثبتی محک