با ثبت محک کسب و کار خود را قانونی شروع کنید

خرید برند دارویی آماده ثبت شده با کمترین هزینه

خرید برند دارویی آماده ثبت شده با کمترین هزینه: صنعت دارویی یکی از مهمترین صنعت های عصر حاضر است. این صنعت یکی از مهم ترین و پیچیده ترین صنابع جهان است. صنعت دارویی نقش بسیار حیاتی ای در تامین سلامت انسان ها دارد.در صنایع دارویی با تحقیق و توسعه برروی دارو ها سعی می کنند از شیوع بیماری ها جلوگیری کنند و یا در صورت ابتلاء سرعت درمان را بالا ببرند.

در آخر اگر تمام این ویژگی های این صنعت را کنار هم بگذاریم صنایع دارو سازی یکی از پویا ترین و پرسود ترین صنایع دنیا به حساب می آید. اما در صورتی که بخواهید واحد دارویی خود را راه بیندازید باید مراحل بسیار طولانی و سختی را طی کنبد.

به همین دلیل پیشنهاد می شود با خرید برند دارویی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.همچنین برای مشاوره و خرید برند دارویی می توانید با موسسه ثبتی حقوقی محک تماس بگیرید.

خرید برند دارویی آماده ثبت شده با کمترین هزینه

در صورتی که قصد راه انداری واحد دارویی خود را دارید در اولین مرحله باید یک برند داشته باشید.برند بین شما و رقبایتان تمایز ایجاد می کند.همچنین اولین تصوری که خریداران نسبت به محصول شما پیدا می کنند با نام برند شماست.در واقع برای مثال اگر محصولات شما برندی نداشته باشد خریداران بعد از خرید، محصول شما را در خرید های بعدی گم می کنند.

برای دریافت برند خود شما دو راه دارید که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم:

  1. ارائه درخواست ثبت برند و طی کردن مراحل آن.
  2. خرید برند آماده در سریع ترین زمان ممکن.

مراحل خرید برند دارویی ثبت شده با کمترین هزینه

در این روش شما باید از صفر تمامی مراحل برای ثبت برند را انجام دهید.این روش زمان زیادی طول خواهد کشید و ممکن است سوددهی واحد صنعتی بسیار به تعویق بی افتد.علاوه بر آن در صورتی که مشکل ناخواسته ای در مراحل ثبت اتفاق بی افتد،زمان زیادی برای رفع آن نیاز است.

در ادامه مراحل کلی ثبت برند را بررسی می کنیم:

  1. انتخاب نام برند:در اولین مرحله باید نام مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  2. استعلام نام برند:نام انتخابی شما باید از نظر تشابه و یکتایی و دیگر پارامتر ها چک شود.
  3. آماده سازی مدارک مورد نیاز:پس از نبودن مشکل در نام مورد نظر باید مدارک خود را برای ارائه آماده کنید.
  4. مراجعه به سایت مالکیت معنوی کشور: در این سایت باید اظهارنامه خود را ثبت کنید و هزینه آن را پزداخت کنید.
  5. پرداخت هزینه روزنامه رسمی:آگهی ثبت برند شما برای اطلاع عموم باید در روزنامه رسمی چاپ شود.
  6. مراجعه حضوری به اداره مالکیت: پس از گذشت 30 روز باید به اداره مراجعه کرده و تشکیل پرونده دهید.
  7. پرداخت حق الثبت برند:برای دربافت مالکیت برند باید حق الثبت آنان را پرداخت کنید.
  8. پرداخت هزینه روزنامه رسمی دوم:در این مرحله در روزنامه رسمی مالکیت برند شما اعلام می شود.
  9. تصدیق 10 ساله برند:در آخرین مرحله هم مدارک مورد نیاز را به اداره مالکیت می برید تا سند برند شما صادر می شود.
آموزش خرید برند دارویی
آموزش خرید برند دارویی

مراحل خرید برند دارویی

منظور از خرید برند همان انتقال برند از مالک قبلی به جدید است.در خرید برند مراحل و زمان بسیار کمتری برای دریافت برند مورد نطرتان لازم است.

خرید و یا انتقال برند مناسب افرادی است که نمی خواهند درگیر مراحل طولانی و سختی مثل روزنامه رسمی و اظهار نامه و… شوند.

در ادامه مرحل کلی خرید برند دارویی را برای شما شرح می دهیم :

  1. انتخاب نام مورد نظرتان از بین نام هایی که برای خرید گذاشته شده اند.
  2. در این مرحله باید با صاحب فعلی برند قرار بگذارید.سپس مبلغ پرداختی و دیگر عواملی مثل تعداد طبقات برند و نوع واگذاری برند را بررسی کنید.
  3. پس از توافق باید به دفترخانه مراجعه کنید و به صورت مکتوب و رسمی قرارداد انتقال برند خود را انجام دهید.
  4. و در مرحله آخر هم تغیرات برند شما باید در روزنامه رسمی چاپ شود.

مدارک مورد نیاز خرید برند

برای خرید برند نیاز به یکسری مدارک دارید. در ادامه این مدارک را شرح می دهیم:

  • مدارک احراز هویت خریدار و فروشنده شامل اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه.
  • اظهار نامه و شماره ثبت برند.
  • مدارک مربوط به برند مثل روزنامه رسمی و دیگر مدراک مورد نیاز.
  • بستن قرارداد مکتوب و رسمی انتقال برند.
  • وکالتنامه رسمی در صورت انجام دادن امور توسط وکیل.
نحوه خرید برند دارویی
نحوه خرید برند دارویی

انواع انقال برند

مانند دیگر اسناد مرتبط ،برند هم می تواند به دو صورت اختیاری و اجباری منتقل شود.برای مثال در صورتی که مالک برند فوت کند و یا دادگاه حکم صادر کند برند به صورت اجباری منتقل می شود.اما در صورتی که افراد خودشان اقدام به انتقال برند کنند برند به صورت اختیاری انتقال یافته است.
اما علاوه بر حالت های انتقال ما برای انتقال برند انواعی هم داریم :
انتقال برند به صورت کامل:
در انتقال برند به صورت کامل،تمامی طبقات برند به خریدار منتقل می شود به همین دلیل به آن انتقال برند به صورت کامل گفته می شود.
انتقال برند به صورت محدود:
در انتقال برند به صورت محدود،تمامی طبقات برند به خریدار واگذار نمی شود و خریدار، صاحب کلی برند نخواهد بود.
این روش انتقال، بیشتر برای فروشندگانی کاربرد دارد که نمی خواهند تمام طبقات برند خود را بفروشند و می خواهند قسمت هایی از برند خود را به فروش برسانند که لازم ندارند و یا سود کمی از آن کسب می کنند.

نتیجه گیری

در این مقاله راجب راه های دریافت برند و تفاوت خرید برند دارویی و اخذ آن گفته شد.اما در آخر شما هستید که تصمیم می گیرید از کدام راه برند دارویی خود را دریافت کنید.اگر می خواهید در زمان سریعی برند خود را دریافت کنید و کار های اداری برایتان چالش بزرگی است خرید برند به شما پیشنهاد می شود.اگر نام دلخواهتان در بین برند ها وجود ندارد و کار های اداری برایتان مشکلی ندارد اخذ برند به شما پیشنهاد می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس بگیرید