با ثبت محک کسب و کار خود را قانونی شروع کنید

خرید برند دارویی ثبت شده و مراحل آن

خرید برند دارویی ثبت شده و مراحل آن: با بالا تر رفتن جمعیت انسان ها نیاز هر چه بیشتر به دارو ها و عرضه و تقاضا در حوزه دارو بیشتر می شود. همین امر باعث می شود خرید برند دارویی ثبت شده راهی مطمئن و سریع برای ورود به این عرصه شود.خرید برند با مزایایی که دارد باعث می شود تا متقاضی در اسرع وقت برند های مورد نیاز خود را بخرد و از مزایای زیادی برخودار شود.

در صورتی که می خواهید برند های مورد نیاز برند دارویی خود را بخرید می توانید با موسسه ثبتی حقوقی محک تماس بگیرید و راجب خرید برند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خرید برند دارویی ثبت شده و مراحل آن

خرید برند دارویی مزایا زیادی دارد .از مهمترین این مزایا می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه خریدار و شروع نکردن فعالیت از ابتدای کار در این حوزه نام برد. برای مثال افرادی که برند های مورد نیازشان را اخذ می کنند علاوه بر تحمل طولانی بودن روند دریافت برند باید به آماده سازی و احداث محل کسب و یا واحد صنعتی نیز بپردازند.

از دیگر مزایا خرید برند می توان به:

  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • تمرکز بر توسعه کسب و کار
  • نیاز نداشتن به سرمایه گذاری بالا در حوزه تبلیغات
  • در صورت معتبر بودن برند شما در میان مشتریان فروش شما بسیار بیشتر می شود
  • کوتاه بودن روند انتقال برند
  • برنخوردن به مشکلات و ریسک های مربوط به ثبت برند

در خرید برند ،برند های مورد نیاز آماده هستند. مراحل خرید برند تنها شامل امضای قرارداد انتقال به خریدار می شود. همچنین در خرید برند لازم به شروع فعالیت از ابتدا نیست و این جزو مزیت های اصلی خرید برند است.

علاوه بر مزایا گفته شده خرید برند محدودیت هایی نیز دارد.شما می توانید با خرید برند از موسسات حقوقی معتبر مثل محک تا حد زیادی این محدودیت ها را کاهش دهید.برای مثال ممکن است فرد نام خاصی را مد نظر داشته باشد که در میان برند های برای فروش گذاشته وجود نداشته باشد و یا تعداد طبقات انتقالی برند محدود باشند.

نحوه <yoastmark class=

شرایط و مدارک خرید و فروش برند دارویی

در ابتدا باید بگوییم منظور از خرید و فروش برند همان انتقال برند است.در انتقال برند شما نیاز به داشتن شرایط و مدارکی دارید که از اهمیت بالایی برخودار هستند.

در ادامه هر یک از این شرایط و مدارک را بررسی می کنیم:

مدارک مورد نیاز: 

  • مدارک مربوط به احراز هویت و شناسایی خریدار و فروشنده
  • داشتن وکالتنامه معتبر در صورتی که می خواهید مراحل خرید و فروش را وکیل طی کند
  • مدارک مربوط به کسب و کار
  • سند معتبر برند با داشتن شماره اظهارنامه و شماره ثبت برند
  • مدارک مربوط به روزنامه رسمی مانند روزنامه رسمی ثبت برند و یا تغیرات مالکیت برند

شرایط مورد نیاز : برای انتقال برند نیاز به داشتن شرایطی دارید. از این شرایط می توان به ثبت شدن برند به صورت کاملا رسمی و قانونی، معتبر بودن تاریخ انضای برند که معمولا 10 سال است، تنظیم کردن قرارداد انتقال برند در دفاتر اسناد رسمی اشاره کرد.

مراحل خرید و فروش برند

در صورتی که فروشنده هستید در مرحله اول باید با خریدار ملاقات کنید.سپس پس از انجام مذاکرات قیمت برند و دیگر شرایط به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنید و قرارداد انتقال برند را امضا کنید. قرارداد انتقال برند باید به صورت رسمی و به صورت صلح نوشته شود.

اما در صورتی که خریدار هستید در باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. در اولین مرحله باید از برند های برای فروش گذاشته برند مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  2. سپس باید شماره و نام صاحب برند را استعلام بگیرید.
  3.  در مرحله بعد باید با صاحب برند قرار بگذارید و پس از انجام مذاکراتی مثل قیمت برند و دیگر شرایط.
  4. باید به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنید و قرارداد صلح انتقال برند را امضا کنید.

همچنین منظور از صلح نامه قراردادی است که در دفاتر اسناد رسمی بین فروشنده و خریدار برای انتقال برند تنظیم می شود.

ثبت برند دارویی و مراحل آن

ثبت برند دارویی به معنی دریافت برند از همان ابتدا است. در ثبت برند شما باید از همان مرحله اول که انتخاب نام برند است شروع کنید و تا مرحله آخر که صادر شدن سند برند است پیش بروید. این روند بسیار طول خواهد کشید و کار های اداری بسیاری دارد.

اما ثبت برند مزیت هایی نیز دارد. در صورتی که می خواهید کسب و کار خود را از ابتدا راه اندازی کنید و یا سرمایه کافی برای خرید برند را ندارید بهترین گزینه برای شما ثبت برند است. به عنوان مثال یک کارآفرین که سرمایه بالایی دارد و شرکت های متنوعی زیر نظر او هستند قصد دارد وارد حوزه دارویی شود، در این حالت خرید برند برای او بسیار مناسب است.

اما فردی که سرمایه کافی ندارد و می خواهد از ابتدا کسب و کار خود را شروع کند بهتر است با ثبت برند کار های خود را پیش ببرد.

آموزش <yoastmark class=

مقایسه خرید برند و ثبت برند از نظر زمانی 

تا اینجا کار گفته شد که مزیت اصلی خرید برند به نسبت ثبت برند صرفه جویی در زمان است.

اما زمان حدودی ثبت برند در چه بازه ای است؟. برای ثبت برند به حداقل 45 روز زمان نیاز است. که شامل 15 روز زمان برای بررسی اولیه و 30 روز کار های مربوط به روزنامه رسمی است.

نتیجه گیری

در نهایت، خرید برند دارویی ثبت شده یک راه حل مناسب برای کسانی است که می‌خواهند به سرعت وارد این حوزه شوند. و همچنین افرادی که می خواهند از مزایا خرید برند آماده بهره‌مند شوند . این فرآیند مراحل مشخصی دارد از جمله انتخاب برند، بررسی قانونی مدارک و انتقال رسمی مالکیت برند. همچنین خرید برند به شما این امکان را می‌دهد که با ریسک کمتر فعالیت خود را آغاز کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
پیمایش به بالا
تماس بگیرید