خرید مجوز پلیس +10 آیا امکان پذیر است؟ دفاتر پلیس +10 در واقع دفاتر الکترونیکی هستند که ارائه دهنده خدمات الکترونیکی پلیس به مردم هستند. این دفتر چه خدماتی ارائه می دهند؟ چنانچه شما نیاز به دریافت و یا تمدید گذرنامه داشته باشید و یا نیاز به دریافت گواهی سوء پیشینه داشته باشید باید به دفتر پلیس +10 مراجعه کنید. همچنین دریافت کارت سوخت نیز از طریق پلیس +10 امکان پذیر است. اگر قصد تاسیس این دفتر را دارید باید مجوزهای لازم را داشته باشید. خرید مجوز پلیس +10 سریع ترین و بهترین راه است.
خرید مجوز پلیس +10
دفاتر پلیس +10 وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی است و زیر مجموعه شرکت پژوهش و توسعه ناجی می باشند. مسئولیت صدور مجوز دفتر پلیس +10 بر عهده بنیاد تعاون نیروی انتظامی می باشد.
امروزه در اغلب شهرهای ایران، دفاتر پلیس +۱۰ به ارائه خدمات متنوع انتظامی مشغول هستند. تاسیس این دفتر مستلزم رعایت شرایط و ضوابط مشخصی است. با راهاندازی این دفاتر، بخش بزرگی از خدمات انتظامی به صورت متمرکز و الکترونیک ارائه می شود که این موضوع نقش مهمی در کاهش نیاز به مراجعه حضوری مردم به ادارات و نهادهای دولتی و انتظامی ایفا می کند.
شرایط دریافت و خرید مجوز پلیس +10
جهت دریافت و یا خرید مجوز برای تاسیس دفاتر پلیس +10 باید شرایط مورد نظر را داشته باشید. این شرایط را در دو دسته عمومی و اختصاصی عنوان کرده ایم.
- شرایط عمومی برای خرید و یا صدور مجوز پلیس +10
- متاهل بودن شخص درخواست دهنده مجوز
- بایستی فرد متقاضی بومی محلی که درخواست مجوز را می دهد باشد.
- حداقل مدرک مورد نیاز برای دریافت مجوز کارشناسی می باشد
- تسلط داشتن به مهارت های پایه ای کامپیوتری
- اعتقاد به دین اسلام و جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی
- در صورتی که متقاضی آقا باشد داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی ضروری است
- عدم سوء پیشینه کیفری
- شرایط سنی آن داشتن حداقل ۳۰ و حداکثر ۶۵ سال سن
- نباید به کار دیگری اشتغال داشته باشد
- عدم سابقه فساد مالی، اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر
- داشتن سلامت روحی و جسمی
شرایط اختصاصی
در صورتی که هر یک از شرایط گفته شده را داشته باشید برای شما امتیاز محسوب می شود و در روند دریافت مجوز شما تاثیر گذار است. متقاضیان بر اساس امتیازات کسبشده در شهر مورد نظر سنجیده میشوند و افرادی که بالاترین امتیاز را کسب کنند، انتخاب خواهند شد.
- درخواست دهنده مجوز حتما بایستی دارای مدرک icdl باشد.
دارای سابقه فعالیت مدیریتی باشد. - دارای سابقه جانبازی و آزادگی باشد
- فرد متقاضی باید در بسیج عضو و فعال باشد.
چنانچه می خواهید از جدیدترین فراخوان ها برای تاسیس دفاتر پلیس +10 اطلاع یابید می توانید با کارشناسان موسسه محک تماس بگیرید.
نکته مهم
خرید و و فروش مجوز پلیس +10 غیرقانونی است و انتقال مجوز پلیس +10 تنها با رعایت شرایط و ضوابط خاص و تأیید مراجع ذیصلاح امکانپذیر می باشد.
هزینه های تأسیس و دریافت مجوز
هزینه های تأسیس و دریافت مجوز پلیس +10، فاکتورهای مختلفی در میزان هزینه ای که تاسیس یک دفتر خدماتی پلیس +10 نیاز است، موثر است. قیمت دریافت و خرید مجوز پلیس +10 وابسته به هزینه های مستقیم و غیر مستقیم است.
هزینه های اولیه: امور ثبت نامی و ارسال مدارک شامل هزینه هایی می شود که جزئی می باشد. همچنین در صورت لزوم بایستی آموزش ببینید و در دوره های آموزشی شرکت کنید که این نیز شامل هزینه می شود.
هزینه تجهیزات و راه اندازی: برای راه اندازی یک دفتر خدماتی پلیس +10 نیاز به تجهیزات دارید. این تجهیزات شامل کامپیوتر، پرینتر و اسکنر و سایر تجهیزات می باشد. علاوه بر این بایستی محل مناسبی را جهت دفتر خدماتی اجاره نمایید که دارای متراژ مناسبی نیز باشد. در شهر های کوچک به طبع اجاره بهایی کمتری نسبت به تهران می پردازید. دکوراسیون و طراحی دفتر نیز هزینه هایی در بر دارد.
حق امتیاز و مجوز: هزینه دریافت مجوز (در صورت اعلام): بسته به شرایط ممکن است حدود ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان باشد.
هزینه های جاری: هزینه های ماهیانه شامل حقوق کارکنان، اجاره، قبوض و سایر موارد.
مراحل تاسیس دفتر پلیس+10 چیست
۱. ثبت نام اولیه
برای شروع فرایند، ابتدا باید از فراخوان های رسمی که توسط سازمان وظیفه عمومی یا سایر نهادهای مرتبط منتشر میشود، اطلاع پیدا کنید. پس از بررسی شرایط، فرم درخواست را تکمیل کرده و مدارک اولیه مورد نیاز را ارسال کنید.
۲. بررسی مدارک و امتیازدهی
در این مرحله، مدارک و شرایط متقاضیان بر اساس سیستم امتیازدهی مشخصی بررسی میشود. عواملی در این امتیاز دهی دخیل هستند. به طور مثال اگر شما سابقه مدیریتی داشته باشید می تواند برای شما امتیازی در نظر گرفته شود. میزان تخصص و تحصیلات نیز تاثیر مستقیم دارد. امروزه داشتن مهارت های کامپیوتری ضروری است و داشتن مهارت های icdl برای متقاضی از بدیهیات است.
در صورتی که سابقه ایثارگری دارید می توانید آن را ذکر کنید تا بتوانید امتیاز بیشتری بگیرید و شانس خود را برای دریافت مجوز بالا ببرید. بومی بودن و آشنایی با منطقه مورد تقاضا و داشتن دیگر شرایط مرتبط نیز می تواند در این پروسه بسیار موثر عمل کند. جهت اطلاعات دقیق تر می توانید با کارشناسان حقوقی و ثبتی محک تماس بگیرید تا به صورت جامع و تخصصی شما را در این باره راهنمایی نمایند.
۳. مصاحبه حضوری
با توجه به مواردی که گفتیم در امتیاز دهی دخیل هستند، افرادی که حد نصاب امتیازات را کسب کنند، برای انجام مصاحبه حضوری دعوت میشوند. در این جلسه، مهارت های ارتباطی، توانایی مدیریتی و آشنایی با مقررات سنجیده می شود.
۴. اخذ مجوز نهایی
پس از قبولی در مصاحبه، تأیید صلاحیت های عمومی و امنیتی انجام شده و در صورت تایید نهایی، مجوز رسمی فعالیت صادر میشود. همچنین، تعهدات قانونی لازم از متقاضی اخذ خواهد شد.
۵. راه اندازی دفتر
جهت راه اندازی دفتر، مکانی مناسب را باید خریداری و یا اجاره کنید. تجهیزات مورد نیاز و ضروری که بالا عنوان نمودیم از جمله کامپیوتر، پرینتر و…را فراهم کنید. و در انتها سامانه های امنیتی و ارتباطی را باید راه اندازی کنید.
کلام پایانی
مهمترین نکته ای که در این مقاله به آن اشاره شد این است که انتقال و یا خرید مجوز پلیس +10 بدون مجوز غیرقانونی است. برای جلوگیری از مشکلات حقوقی برای جلوگیری از مشکلات حقوقی، تمامی مراحل باید از طریق مراجع قانونی و فراخوانهای رسمی پیگیری شوند. هزینه تقریبی برای راه اندازی دفتر پلیس+۱۰ معمولاً بین ۸۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان متغیر است.