با ثبت محک کسب و کار خود را قانونی شروع کنید

ثبت شرکت تبلیغاتی و نکاتی برای موفقیت شرکت

ثبت شرکت تبلیغاتی و نکاتی برای موفقیت شرکت: یکی از حوزه هایی که در دنیای امروز برای رشد کسب و کار نیاز به توجه زیادی دارد تبلیغات است. تبلیغات اگر درست و اصولی باشد منجر به رشد و توسعه کسب و کار ها می شود و باعث می شود دیدگاه مشتریان به کسب و کار شما بهبود یابد. همه این مسائل باعث شده است که صاحبان مشاغل به تبلیغات خود اهمیت بدهند و در بیشتر مواقع تبلیغات کسب و کار خود را به شرکت های معتبر تبلیغاتی واگذار کنند.

با افزایش دیجیتال مارکتینگ ، پیش‌بینی می‌شود تا سال 2026 بازار جهانی تبلیغات به ارزش 1 تریلیون دلار برسد، که این افزایش چشمگیر ناشی از رشد اینترنت و دیجیتال‌ سازی در سراسر جهان است. رشد متوسط سالانه تبلیغات دیجیتال از 2021 تا 2026 حدود 15.1% پیش‌بینی شده و تا سال 2028، 77.1% از کل هزینه‌های تبلیغاتی به تبلیغات اینترنتی اختصاص خواهد یافت​.

ثبت شرکت تبلیغاتی و نکاتی برای موفقیت شرکت

ثبت شرکت تبلغاتی یکی از مهمترین اقدام ها برای هویت بخشی و توسعه کسب و کار است. با ثبت شرکت، کسب و کار شما تبدیل به یک شخصیت حقوقی مستقل می شود و می تواند در قرارداد ها، دریافت تسهیلات مختلف و غیره به عنوان یک شخصیت مستقل حقوقی فعالیت کند. همچنین انوع مختلفی از شرکت ها وجود دارند که ساختار حقوقی شرکت را مشخص می کنند مانند شرکت های مسئولیت محدود و سهامی. در ادامه به بررسی کامل این نوع شرکت ها می پردازیم.

همه این موارد باعث شده است که شرکت های تبلیغاتی از اعتبار بالایی در میان افراد برخوردار شوند. به این دلیل که صاحبان کسب و کار به شرکت های ثبت شده و معتبر برای تبلیغات خود اعتماد بیشتری می کنند. این شرکت ها با داشتن تجربه، تخصص و مجوز های قانونی، تبلیغات را با کیفیت بالا تر و جذاب تری ارائه می دهند. همچنین شرکت های ثبت شده با داشتن تیم‌ های متخصص در زمینه طراحی، بازاریابی و اجرای کمپین‌ های تبلیغاتی، نه تنها بهترین استراتژی‌ ها را تدوین می‌کنند، بلکه با رعایت اصول قانونی و اخلاقی، ریسک‌ های مرتبط با تبلیغات را نیز به حداقل می‌ رسانند.

همچنین در صورتی می خواهید شرکت تبلیغاتی خود را ثبت کنید و یا سوالی درباره ثبت شرکت دارید می توانید با موسسه ثبتی حقوقی محک تماس بگیرید و از کارشناسان با تجربه محک مشاوره دریافت کنید.

پیش نیاز ثبت شرکت تبلیغاتی

ارزیابی کنید که آیا تجربه تبلیغاتی، دانش، مهارت‌ها، علایق و مدیریت زمان شما برای اداره یک شرکت تبلیغاتی خدمات کامل یا تخصص در یک صنعت خاص یا روابط رسانه‌ای مناسب است یا خیر. در یک آژانس تبلیغاتی، نقش شما نقش یک متخصص عمومی است که با طیف متنوعی از مشتریان کار می کند و همه چیز را از طراحی لوگو و کیت های مطبوعاتی گرفته تا رویدادها و جمع آوری کمک های مالی در مقیاس بزرگ انجام می دهد.

در مورد شرکت های روابط عمومی در منطقه فروش مورد نظر خود تحقیق کنید و شناسایی کنید که چگونه آژانس شما با دامنه خدمات مشتری که در حال حاضر ارائه می دهند مکمل یا رقابت می کند. برای تعیین اینکه آیا بهترین ارزش برای زمان و انرژی آژانس شما از کارمزدها بر اساس نرخ ثابت، نرخ پروژه یا ساعتی به دست می آید، هزینه ها را مقایسه کنید.

یک طرح کسب و کار جامع تهیه کنید که در آن هزینه هایی که پس از ثبت شرکت تبلیغاتی خود باید بپردازید و هزینه های عملیاتی خود را مشخص کنید. مواردی که باید شامل مجوزهای تجاری، ثبت نام و حق عضویت حرفه ای، اجاره، بیمه، آب و برق، مخابرات، حقوق و مزایای پرسنل، مبلمان، لوازم اداری، بازاریابی، نگهداری و امنیت باشد. مکانی را برای آژانس خود انتخاب کنید که به راحتی برای مشتریان شما قابل دسترسی باشد و پارکینگ رایگان یا معتبر ارائه دهد.

یک وب‌سایت حرفه‌ای، کارت‌ ویزیت، بروشورها و مواد کیت مطبوعاتی طراحی کنید تا به مشتریان احتمالی یک دید کلی از آنچه ارائه می‌دهید نشان دهید. همانطور که تجارت شما رشد می کند، نظرات مشتریان راضی را اضافه کنید. مجوز کسب و کار بگیرید و آژانس تبلیغاتی خود را در اداره ثبت دولتی خود ثبت کنید.

ثبت شرکت تبلیغاتی فوری
ثبت شرکت تبلیغاتی فوری

انواع شرکت های قابل ثبت

مانند تمامی حوزه ها، شرکت تبلیغاتی هم می تواند در انواع مختلفی ثبت شود. شرکت ها بر اساس ساختار حقوقی، اهداف، نوع کسب و کار و دیگر موارد به انواع مختلفی تغسیم می شوند. انتخاب نوع شرکت به عوامل مختلفی بستگی دارد و باید با توجه به نوع کسب و کار و ساختار های حقوقی مورد نیاز آن شناخته می شود. شناخت انواع شرکت ها اهمیت زیادی در ثبت شرکت تبلیغاتی شما دارد.

  1. شرکت سهامی:
    شرکت‌های سهامی به دو دسته سهامی خاص و سهامی عام تقسیم می‌شوند. در شرکت‌های سهامی عام، امکان عرضه سهام به عموم وجود دارد و معمولاً برای پروژه‌های بزرگ و نیازمند سرمایه‌گذاری زیاد مناسب هستند. اما شرکت‌های سهامی خاص برای فعالیت‌هایی با تعداد محدودتری از سهامداران تأسیس می‌شوند.
  2. شرکت با مسئولیت محدود:
    این نوع شرکت برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط محبوبیت دارد. در شرکت با مسئولیت محدود، تعهد مالی هر شریک محدود به میزان سرمایه‌گذاری او در شرکت است و همین امر آن را برای افرادی که به دنبال کاهش ریسک مالی هستند، جذاب می‌کند.
  3. شرکت تضامنی:
    این نوع شرکت معمولاً بین افرادی که اعتماد بالایی به یکدیگر دارند تأسیس می‌شود. شرکا در شرکت تضامنی مسئولیت کامل بدهی‌های شرکت را بر عهده دارند و همین مسئله آن را برای فعالیت‌هایی که نیازمند اعتبار و تعهد زیاد هستند، مناسب می‌سازد.
  4. شرکت تعاونی:
    شرکت‌های تعاونی با هدف کمک به اعضای خود و افزایش رفاه عمومی تشکیل می‌شوند. این نوع شرکت‌ها معمولاً در حوزه‌هایی مانند کشاورزی، مسکن و مصرف کاربرد دارند و اعضای آن از سود و خدمات شرکت بهره‌مند می‌شوند.

انتخاب نوع شرکت بستگی به نیازها، اهداف و استراتژی کسب‌وکار شما دارد. بررسی دقیق این انواع و مشاوره با متخصصان می‌تواند در انتخاب بهترین گزینه بسیار کمک‌کننده باشد.

ویژگی های کلیدی یک شرکت تبلیغاتی موفق

مانند هر تجارت دیگری، ایجاد آژانس تبلیغاتی نیازمند برنامه ریزی دقیق و اجرای مناسب است. مراحل زیر به شما نشان می دهد که چگونه یک آژانس تبلیغاتی موفق راه اندازی کنید. نگاهی بیاندازید.

تحقیقات انجام دهید

از آنجایی که آژانس های تبلیغاتی زیادی در سراسر جهان برای رقابت وجود دارد، مهم است که ابتدا تحقیقات بازار انجام دهید و در مورد کسب و کار بیشتر بدانید.

تحقیقات بازار اساسا فرآیند به دست آوردن اطلاعات در مورد مخاطبان هدف کسب و کار شما، رقبا، آخرین روندها است. هدف این است که بفهمید چگونه کسب و کار کوچک شما می تواند در بازار رشد کند.

دو نوع اصلی از تحقیقات بازار وجود دارد  تحقیقات اولیه و ثانویه. اولی بر کسب اطلاعات دست اول در مورد جایگاه و مشتریان شما تمرکز دارد. در همین حال، دومی بر اطلاعات در دسترس عموم، مانند آمار بازار، داده‌های فروش و گزارش‌های روند تمرکز می‌کند.

در اینجا چندین روش تحقیق وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن بینش بهتر در مورد ثبت شرکت تبلیغات انجام دهید:

  1. مصاحبه با شخصی که در بخش تجارت تبلیغاتی دخیل است، گفتگوی رو در رو داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که از منابع اطلاعاتی قابل اعتماد با دانش گسترده ای از صنعت تبلیغات استفاده می کنید.
  2. تمرکز بر بحث گروهی. گروهی از افراد از پیشینه های مشابه را انتخاب کنید و در یک گروه درباره موضوعات خاص بحث کنید. هدف این است که ایده ها و نظرات مخاطب هدف خود را شناسایی کنید.
  3. تجزیه و تحلیل رقابتی. نقاط قوت و ضعف رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید. انجام این کار به شما کمک می کند رقابت فعلی و نقاط فروش منحصر به فرد کسب و کارتان (USP) را درک کنید.
  4. تقسیم‌بندی بازار. مخاطبان هدف خود را بر اساس ویژگی‌های خاص به گروه‌های مختلف تقسیم کنید. این یک روش موثر برای یادگیری انتظارات آنها است و به شما امکان می دهد خدمات مشتری محور را ایجاد کنید.
  5. مشاهده کنید که مخاطب هدف شما چگونه به کمپین های تبلیغاتی امروزی پاسخ می دهد.

جایگاه هدف خود را تعریف کنید

قدم بعدی پیدا کردن هدفی است که می‌خواهید کسب و کارتان روی آن تمرکز کند. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که فعالیت های آژانس تبلیغاتی و مشتریان بالقوه خود را محدود کنید و رفع نیازهای آنها را آسان تر می کند.

به عنوان مثال، اگر مخاطبان هدف شما در آن بخش کار می کنند، می توانید روی حوزه پزشکی و مراقبت های بهداشتی تمرکز کنید. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید به کسب‌وکارهای محلی کمک کنید تا بازار گسترده‌تری کسب کنند، بازار خرده‌فروشی مصرف‌کننده محلی را هدف قرار دهید.

به یاد داشته باشید که USP خود را هنگام انتخاب جایگاه هدف شناسایی کنید. شما نمی توانید در یک بازار اشباع بدون ارائه چیز جدیدی به میز رقابت کنید.

 یک طرح تجاری بنویسید

پس از جمع آوری تمام اطلاعات لازم، نوبت به نوشتن آن می رسد.

داشتن یک طرح کسب و کار ضروری است زیرا تمرکز کسب و کار شما را ایجاد می کند، به شما کمک می کند تا بودجه خود را تامین کنید و متخصصان را برای کمک به مدیریت کسب و کار کوچک خود جذب می کند. به طور خلاصه، این راهنمای راه اندازی و راه اندازی کسب و کار شما است.

شما باید این بخش ها را در طرح کسب و کار خود بگنجانید و پیش از ثبت شرکت بدانید:

  • خلاصه اجرایی

به طور خلاصه محتوای طرح کسب و کار خود را مشخص کنید.

  • توضیحات شرکت

اطلاعات دقیقی در مورد شرکت خود ارائه دهید. در مورد مشکلاتی که آژانس تبلیغاتی شما سعی در حل آنها دارد، مشتریانی که قصد دارید به آنها خدمت کنید و مزیت های رقابتی که کسب و کار شما می تواند برای رقابت به ارمغان بیاورد، مشخص باشید.

  • سازمان دهی و مدیریت

ساختار شرکت خود را تشریح کنید، از جمله اینکه آیا می خواهید شرکت با مسئولیت محدود یا یک شرکت انفرادی باشد

  • شرح خدمات

فهرست تمام خدماتی که آژانس تبلیغاتی شما قصد ارائه آن را دارد و اینکه چگونه می توانند برای مشتریان سودمند باشند.

  • تجزیه و تحلیل بازار

یافته های خود را هنگام انجام تحقیقات بازار ارائه دهید.

  • برنامه مالی

وضعیت مالی آژانس تبلیغاتی را توضیح دهد. این شامل اهداف مالی، جریان‌های نقدی و پیش‌بینی‌های مالی برای پنج سال آینده است، اما محدود به آن‌ها نیست. هدف این است که سرمایه گذاران را متقاعد کنید که کسب و کار شما ارزش سرمایه گذاری را دارد.

یک وب سایت برای شرکت تبلیغاتی خود راه اندازی کنید.

اگر می خواهید دسترسی خود را گسترش دهید، داشتن یک وب سایت تجاری حیاتی است. یک وب سایت نه تنها حضور آنلاین آژانس را افزایش می دهد، بلکه به ایجاد اعتبار آن به عنوان یک تجارت معتبر نیز کمک می کند.

راه های مختلف و زیادی برای ساختن یک وب سایت هست. اگر نمی دانید چگونه کدنویسی کنید، می توانید یک توسعه دهنده وب استخدام کنید تا کار را برای شما انجام دهد. این روش به شما آزادی زیادی برای طراحی وب سایت مورد نظرتان می دهد، اما بیشترین هزینه را دارد.

برای صرفه جویی در هزینه، از یک سازنده وب سایت یا یک CMS مانند وردپرس استفاده کنید. اکثر سازندگان وب سایت ابزارهای خود را به صورت اشتراک می فروشند، بنابراین شما فقط باید ابزاری را خریداری کنید که متناسب با نیاز شما باشد. در همین حال، CMS تمایل دارد رایگان باشد اما برای کار کردن به میزبانی وب نیاز دارد.

صرف نظر از ترجیح شما، وب سایت باید اطلاعات عمومی شرکت و نمونه کارها شما را به نمایش بگذارد. به عنوان نماینده آژانس تبلیغاتی شما، سایت باید تمام اطلاعاتی را که مشتریان بالقوه شما ممکن است برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خریدشان نیاز داشته باشند، منتقل کند.

ایجاد یک وب سایت تجاری

در اینجا چند نکته در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت تجاری خوب وجود دارد:

صفحه اصلی را حداقلی نگه دارید. به عنوان اولین صفحه ای که مشتریان شما خواهند دید، باید بدون درهم ریختگی باشد و حاوی اطلاعات مفیدی در مورد کسب و کار شما باشد. مسیریابی را آسان کنید. مشتریان شما باید بتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند به راحتی پیدا کنند. اگر طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهید، یک نوار جستجو در کنار منوی پیمایش اضافه کنید.

محتوای وب سایت را به صورت دوره ای به روز کنید. علاوه بر تاثیر مثبت بر سئو، داشتن یک وب سایت به روز باعث می شود که مخاطبان شما در ارتباط با خدمات و فعالیت های شما در جریان باشند.

اطلاعات تماس خود را نمایش دهید صفحه تماس باید به راحتی در دسترس باشد و دارای چندین کانال برای ارتباط با شما باشد.

محتوای ارزشمند ایجاد و به اشتراک بگذارید

محتوا به افراد این انگیزه را می‌دهد که به طور مداوم در فید اخبار خود پیمایش کنند و در کانال‌های پخش رسانه‌ای خاص مشترک شوند. همچنین یکی از راه هایی است که آژانس شما کشف می شود. می توانید مطالبی در مورد بازاریابی دیجیتال و سایر موضوعات مرتبط با تبلیغات بنویسید.

نوشتن محتوا نیز راهی عالی برای اثبات تخصص شماست. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که محتوایی که می‌سازید با کیفیت بالا، اصلی و برای خوانندگان مفید باشد.

ایجاد محتوا همیشه به معنای نوشتن پست ها و مقالات در رسانه های اجتماعی نیست. شما می توانید محتوای بصری مانند یک ویدیو یا یک اینفوگرافیک تولید کنید تا به همان هدف برسید.

در اینجا چند نکته برای تولید محتوای جذاب وجود دارد:

  • به طور منظم محتوا ایجاد کنید. چه بخواهید محتوا را به صورت روزانه یا هفتگی منتشر کنید، یک برنامه ثابت برای حفظ ثبات و اعتبار ایجاد کنید.
  • یک سبک ایجاد کنید. محتوای تبلیغاتی شما نیز مانند برند شما باید سبک منحصر به فردی داشته باشد و نماینده شرکت تبلیغاتی باشد.
  • آن را قابل اجرا کنید. از محتوای خود به عنوان یک رسانه برای تبلیغ شرکت تبلیغاتی و خدماتتان استفاده کنید. انجام این کار به افزایش تعامل و پیشروی کمک می کند.

به روز باشید

هر صنعتی، از جمله تبلیغات، همیشه سرعت بالایی دارد. اگر با آخرین روندها به روز نباشید، از رقابت عقب خواهید ماند و به بازار بی ربط خواهید شد. با این حال، شما باید همیشه آماده باشید تا با سرعت صنعت همگام شوید.

ثبت شرکت تبلیغاتی فوری و نکات مهم آن
ثبت شرکت تبلیغاتی فوری و نکات مهم آن

ویژگی های یک شرکت تبلیغاتی بزرگ

به عنوان یک آژانس تبلیغاتی، نقش نهایی شما افزایش آگاهی از برند مشتریان و حل مشکلات بازاریابی آنهاست. با این اوصاف، ویژگی های خاصی وجود دارد که آژانس تبلیغاتی شما برای ارائه خدمات بهینه باید داشته باشد.

برخی از آن ویژگی ها عبارتند از:

  • کارکنان پرشور

از آنجایی که کسب و کار جدید شما برای موفقیت باید استعدادهای خلاق زیادی داشته باشد، اطمینان حاصل کنید که فردی را استخدام می کنید که علاقه مند به آنچه شرکت در تلاش است به آن دست یابد.

  • تخصص بازاریابی دیجیتال

از آنجایی که امروزه بیشتر تبلیغات به صورت آنلاین انجام می شود، بسیار مهم است که تیم تلاش کند در بازاریابی دیجیتال متخصص باشد. همچنین ارزش یادگیری مهارت ها و ابزارهای طراحی گرافیک را برای افزایش کیفیت خدمات خود دارد.

یک شرکت تبلیغاتی خوب باید دارایی های دیجیتالی مشتریان خود را بشناسد تا یک کمپین بازاریابی موثر ایجاد کند. بنابراین، شما باید بتوانید بر اساس داده های موجود تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید.

  • مهارت‌های مدیریت زمان قوی

اگر خدمات مبتنی بر زمان ارائه می‌دهید این امر به ویژه مهم است. اطمینان از اینکه همه پروژه ها در چارچوب زمانی توافق شده انجام می شوند، اعتبار آژانس شما را تقویت می کند.

  • حضور آنلاین قوی

قبل از بازاریابی محصولات و خدمات مشتریان خود، ابتدا باید برند خود را بفروشید. از دانش سئوی خود برای افزایش رتبه وب سایت آژانس تبلیغاتی خود در SERP و ایجاد یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

  • کنجکاوی و تمایل به یادگیری

دنیای تبلیغات به طور مداوم در حال تغییر و پیشرفت است. بنابراین، تیم شما باید همیشه چیزهای جدید و بهتری را بررسی کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان شما به بهترین ابزار و تکنیک های تبلیغاتی دسترسی دارند.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی ثبت شرکت تبلیغاتی فوری و نکات مهم آن پرداختیم و آنرا بررسی کردیم. اما همانطور که مشاهده کردید ثبت شرکت تبلیغاتی امری سخت و پیچیده می تواند باشد. برای همین پیشنهاد می کنیم روند ثبت شرکت خود را به موسسه های ثبتی حقوقی معتبر مانند محک واگذار کنید تا علاوه بر جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات بتوانید تمرکز خود را برروی کسب و کارتان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
تماس بگیرید