ثبت شرکت تبلیغاتی |مراحل، شرایط و قوانین ثبت کانون تبلیغاتی
شرکت تبلیغاتی، که اغلب به عنوان آژانس تبلیغاتی شناخته میشود، کسبوکاری است که به ایجاد، برنامهریزی، مدیریت تبلیغات و بازاریابی برای مشتریان خود ساخته شده است.
با افزایش دیجیتال مارکتینگ، پیشبینی میشود که نرخ رشد بازار تبلیغات جهانی در سال ۲۰۲۲ به ۴.۸ درصد برسد و آژانسهای تبلیغاتی را به یک تجارت سودآور تبدیل کند که ارزش توجه دارد.
یک شرکت تبلیغاتی به طور کلی مستقل از مشتری است. ممکن است یک بخش یا آژانس داخلی باشد که دیدگاهی بیرونی برای کمک به فروش محصولات مشتری ارائه می دهد، یا یک شرکت خارجی. یک شرکت همچنین می تواند تبلیغات کلی استراتژی های بازاریابی و برندسازی را برای مشتریان خود انجام دهد و این ممکن است شامل فروش نیز باشد.
مشتریان شرکت های تبلیغاتی شامل مشاغل و شرکت ها و همچنین آژانس های خصوصی و غیر انتفاعی هستند. ممکن است آژانس هایی برای تولید تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات آنلاین، بازاریابی موبایلی و غیره به عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی استخدام شوند.
برای ثبت شرکت تبلیغاتی ابتدا باید درخواست پر کنید. درخواست ثبت شرکت درباره کسب و کار شما از جمله نام کمپانی، اطلاعات تماس شخصی، هدف کسب و کار شما، و اینکه آیا گزینه های سهام را ارائه خواهید داد یا خیر، می خواهد. با ثبت شرکت خود، کسب و کار شما می تواند بدون تاریخ انقضا ادامه یابد، به این معنی که حتی اگر شما فوت کنید، کسب و کار شما همچنان وجود دارد. ثبت شرکت تبلیغاتی سفری با تجربه های بسیار متفاوت است و ممکن است چالش برانگیز باشد.
اگر می خواهید یک آژانس تبلیغاتی راه اندازی کنید اما نمی دانید چگونه شروع کنید و چگونه آن را ثبت کنید، به جای درستی آمده اید. در اینجا، ما تمامی مراحل ضروری برای ایجاد یک آژانس تبلیغاتی را پوشش می دهیم و برخی از ویژگیهایی را که یک آژانس تبلیغاتی عالی میسازد را معرفی میکنیم.
پیش نیاز ثبت شرکت تبلیغاتی
ارزیابی کنید که آیا تجربه تبلیغاتی، دانش، مهارتها، علایق و مدیریت زمان شما برای اداره یک شرکت تبلیغاتی خدمات کامل یا تخصص در یک صنعت خاص یا روابط رسانهای مناسب است یا خیر. در یک آژانس تبلیغاتی، نقش شما نقش یک متخصص عمومی است که با طیف متنوعی از مشتریان کار می کند و همه چیز را از طراحی لوگو و کیت های مطبوعاتی گرفته تا رویدادها و جمع آوری کمک های مالی در مقیاس بزرگ انجام می دهد. به عنوان یک متخصص، تمرکز شما ممکن است بر روی یک جمعیت منتخب مانند هنرمندان، چهره های ورزشی و نویسندگان باشد. همچنین ممکن است فقط انواع خاصی از وظایف روابط عمومی مانند رزرو مجریان، نوشتن کپی کاتالوگ، تولید تبلیغات تلویزیونی یا سازماندهی رویدادها برای سازمان های خیریه را انجام دهید.
در مورد شرکت های روابط عمومی در منطقه فروش مورد نظر خود تحقیق کنید و شناسایی کنید که چگونه آژانس شما با دامنه خدمات مشتری که در حال حاضر ارائه می دهند مکمل یا رقابت می کند. برای تعیین اینکه آیا بهترین ارزش برای زمان و انرژی آژانس شما از کارمزدها بر اساس نرخ ثابت، نرخ پروژه یا ساعتی به دست می آید، هزینه ها را مقایسه کنید.
یک طرح کسب و کار جامع تهیه کنید که در آن هزینه هایی که پس از ثبت شرکت تبلیغاتی خود باید بپردازید و هزینه های عملیاتی خود را مشخص کنید. مواردی که باید شامل مجوزهای تجاری، ثبت نام و حق عضویت حرفه ای، اجاره، بیمه، آب و برق، مخابرات، حقوق و مزایای پرسنل، مبلمان، لوازم اداری، بازاریابی، نگهداری و امنیت باشد. مکانی را برای آژانس خود انتخاب کنید که به راحتی برای مشتریان شما قابل دسترسی باشد و پارکینگ رایگان یا معتبر ارائه دهد.
یک وبسایت حرفهای، کارت ویزیت، بروشورها و مواد کیت مطبوعاتی طراحی کنید تا به مشتریان احتمالی یک دید کلی از آنچه ارائه میدهید نشان دهید. همانطور که تجارت شما رشد می کند، نظرات مشتریان راضی را اضافه کنید.
مجوز کسب و کار بگیرید و آژانس تبلیغاتی خود را در اداره ثبت دولتی خود ثبت کنید.
مزایای کلی ثبت شرکت تبلیغاتی
ثبت رسمی شرکت می تواند به شما کمک کند اعتماد به نفس و مهارت های بازاریابی و تبلیغاتی خود را تقویت کنید. این تجربه میتواند فرصت های جدیدی را به شما نشان دهد و به رشد شرکت و اعتبار شما کمک کند. مزایایی مانند:
- شهرت نزد مشتریان
- افتتاح حساب به نام شرکت شما
- حفاظت از مسئولیت قانونی
- گرفتن وام
- تداوم
- استخدام کارمندان
- سفر کاری به کشورهای مختلف
شرکت تبلیغاتی خود را به صورت قانونی ثبت کنید
یک شرکت باید ساختار قانونی داشته باشد. متداول ترین انواع آن عبارتند از: شرکت سهامی خاص، شرکت با مسئولیت محدود. نوع کسب و کار شما نحوه عملکرد و مدیریت دارایی های آن را تعیین می کند، بنابراین مطمئن شوید که تحقیقات خود را با دقت انجام دهید.
پس از مراقبت از ساختار قانونی آژانس تبلیغاتی خود، باید آن را برای مالیات ثبت کنید. ثبت مالیات بین کشورها و انواع مشاغل متفاوت است.
توصیه می کنیم برای محافظت از رفاه مالی شرکت خود در برابر ادعاهای قانونی و آسیب اموال، بیمه تجاری دریافت کنید. به عنوان یک کسب و کار کوچک، می توانید بیمه مسئولیت عمومی را انتخاب کنید، که خسارت ها را در طول عملیات تجاری روزانه پوشش می دهد.
انواع ثبت شرکت تبلیغاتی
شرکت سهامی خاص
یک شرکت تبلیغاتی سهامی یک سازمان تجاری است که به طور مشترک متعلق به همه سهامداران آن است. همه سهامداران دارای مقدار مشخصی سهام در شرکت هستند.
مزایای شرکت تبلیغاتی سهامی خاص
- سهام یک شرکت تبلیغاتی قابل انتقال است. همچنین، در مورد یک شرکت سهامی عام نیز می توان آنها را در بازار فروخت و به نقد تبدیل کرد. این سهولت مالکیت یک مزیت اضافه محسوب می شود.
- جانشینی دائمی یکی دیگر از مزایای شرکت سهامی است. مرگ / بازنشستگی / جنون / غیره بر زندگی یک شرکت تاثیر می گذارد. تنها انحلال طبق قانون شرکت ها، باعث تعطیلی یک شرکت سهامی خاص می شود.
- یک شرکت سهامی هیئت مدیره ای را برای اجرای تمام فعالیت ها استخدام می کند. افراد بسیار ماهر و متخصص به عضویت هیئت مدیره انتخاب می شوند و این منجر به مدیریت موثر و کارآمد می شود. همچنین، یک شرکت تبلیغاتی سهامی معمولا دارای منابع زیادیست. این مسئله امکان استخدام افراد حرفه ای را بالا می برد.
شرایط ثبت شرکت سهامی
اعضای شرکت سهامی باید حداقل 5 نفر باشند. که دو نفر آن باید به عنوان بازرس شرکت عمل کنند.
35% میزان سرمایه پرداختی، باید به صورت نقدی پرداخت شود.
مدارک ضروری برای ثبت شرکت تبلیغاتی سهامی
- اقرار نامه با مهر و امضای شرکت تبلیغاتی
- ارائه دو یا چند نسخه از اساسنامه شرکت تبلیغاتی که تمامی صفحات آن توسط سهامداران شرکت امضا شده است.
- اخذ دو نسخه از اظهارنامه با امضای تمامی سهامداران در زیر آن
- دو نسخه از صورتجلسه موسسین که دارای امضای سهامداران است
- کپی تمامی مدارک شناسایی تمام اعضای شرکت ( شناسنامه و کارت ملی).
ثبت شرکت تبلیغاتی با مسئولیت محدود(LLP)
شرکت مسئولیت محدود، شرکتی دارای حداقل دو شریک است و بدون تقسیم نمودن سرمایه به سهام؛ هر یک از شرکا تعهد و وظایفی به شرکت دارند. بردن نام و یا عبارت مسئولیت محدود در نام شرکت ضروری است.
دانستن موارد زیر برای ثبت شرکت تبلیغاتی با مسئولیت محدود ضروری است.
- شرکا حداقل دو فرد باشد و از میان سهامداران باشند
- سرمایه اولیه و یا ابتدایی آن نباید از صد هزار تومان کمتر شود.
- از آوردن نام شرکا در عنوان شرکت تا حد امکان خودداری کنید. زیرا اگر نام شریک در اسم شرکت برده شود مسئولیت همه تعهدات و تمامی بدهی ها به عهده او می شود.
- مدیر و یا مدیران شرکت را می توان از میان شریکان یا خارج از آن انتخاب نمود و قابلیت محدود کردن دوره مدیریتشان هم وجود دارد.
- زمانی که تعداد شرکا از 10 نفر بیشتر شود. تشکیل هیئت نظار بسیار ضروری است.
- هیئت نظار را سه نفر از شرکا تشکیل می دهند و هیچ یک عضوی از هیئت مدیره نیستند.
- هیئت نظار باید بیش از یک بار در سال، مجمع عمومی برگزار کنند.
معایب ثبت شرکت تبلیغاتی با مسئولیت محدود
- اگرچه در ابتدا سرمایه همه شرکا پرداخت و ثبت میشود اما ممکن است این پرداختها ظاهری و دروغین باشند.
- مدرکی با عنوان سهم الشرکه در شرکت های سهامی خاص ارسال و صادر نمی شود؛ بنابراین سهم الشرکه اعضا مانند اوراق تجاری قابلیت انتقال را ندارد.
- به راحتی قادر به شرکت در مناقصات دولتی و دریافت وام نیستند.
مدارک مورد نیاز ثبت شرکت های تبلیغاتی با مسئولیت محدود
- کپی مدرک های شناسایی کل اعضای شرکت
- اقرارنامه شرکت تبلیغاتی که توسط تمامی اعضاء امضا شده است.
- دو نسخه از اساسنامه شرکت تبلیغاتی که تمامی اوراق توسط سهامداران امضا شده است.
- دو نسخه از اظهارنامه شرکت تبلیغاتی که تمامی اوراق آن آن توسط سهامداران امضا شده است.
- دو نسخه صورتجلسه موسسین که توسط سهامداران و بازرسین امضا شده است.
- ارائه شرکت نامه که توسط سهامداران امضا شده است.
مدارک ضروری برای اخذ جواز تاسیس شرکت های تبلیغاتی
برای دریافت جواز تاسیس شرکت تبلیغاتی می توان به دو روش عمل کرد:
1. اگر متقاضی یک فرد حقیقی باشد (از عضوهای اصلی شرکت باشد):
- فوتو کپی از کارت ملی و از شناسنامه متقاضی
- فوتو کپی مدرک تحصیلی
- ارائه سوابق کاری شرکت در پروژه ها (بازاریابی و امور تبلیغاتی)
- پر کردن فرم درخواست صدور جواز و پرسشنامه تاسیس شرکت تبلیغاتی
- تحویل گواهی دوره های آموزشی تبلیغاتی و عضویت در انجمن های بازاریابی
- ارائه مدرک واریزی
2. اگر متقاضی یک فرد حقوقی باشد(از عضوهای اصلی شرکت نباشد):
همه مدارک بالا به علاوه سوابق کاری و همچنین آگهی تاسیس شرکت در روزنامه های رسمی لازم و مورد نیاز است.
هزینه ثبت شرکت تبلیغاتی
هزینه ثبت شرکت تبلیغاتی شامل موارد زیر می باشد:
- گرفتن مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد سکونت
- حق الوکاله وکیل و همچنین حق الثبت شرکت تبلیغاتی
- پرداخت هزینه مربوط به ثبت شرکت تبلیغاتی از جلمه اظهارنامه و اساسنامه و متون صورتجلسات و پرداخت هزینه روزنامه و کثیر الانتشار شرکت تبلیغاتی
- ثبت اشخاص حقوقی
ثبت یک شرکت تبلیغاتی چقدر زمان می برد؟
زمان دقیقی برای ثبت شرکت وجود ندارد. اما به طور معمول پس از پر کردن فرم ها و تحویل مدارک اصلی به سازمان ثبت شرکت ها، می تواند از 10 تا 14 روز کاری زمان بر باشد.
اگر مشکلات در مراحل تحویل مدارک پیش بیاید، و مدارک ناقص باشد این مدت زمان افزایش پیدا می کند.
ویژگی های کلیدی یک شرکت تبلیغاتی موفق
مانند هر تجارت دیگری، ایجاد آژانس تبلیغاتی نیازمند برنامه ریزی دقیق و اجرای مناسب است. مراحل زیر به شما نشان می دهد که چگونه یک آژانس تبلیغاتی موفق راه اندازی کنید. نگاهی بیاندازید.
تحقیقات انجام دهید
از آنجایی که آژانس های تبلیغاتی زیادی در سراسر جهان برای رقابت وجود دارد، مهم است که ابتدا تحقیقات بازار انجام دهید و در مورد کسب و کار بیشتر بدانید.
تحقیقات بازار اساسا فرآیند به دست آوردن اطلاعات در مورد مخاطبان هدف کسب و کار شما، رقبا، آخرین روندها است. هدف این است که بفهمید چگونه کسب و کار کوچک شما می تواند در بازار رشد کند.
دو نوع اصلی از تحقیقات بازار وجود دارد تحقیقات اولیه و ثانویه. اولی بر کسب اطلاعات دست اول در مورد جایگاه و مشتریان شما تمرکز دارد. در همین حال، دومی بر اطلاعات در دسترس عموم، مانند آمار بازار، دادههای فروش و گزارشهای روند تمرکز میکند.
در اینجا چندین روش تحقیق وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن بینش بهتر در مورد ثبت شرکت تبلیغات انجام دهید:
- مصاحبه با شخصی که در بخش تجارت تبلیغاتی دخیل است، گفتگوی رو در رو داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که از منابع اطلاعاتی قابل اعتماد با دانش گسترده ای از صنعت تبلیغات استفاده می کنید.
- تمرکز بر بحث گروهی. گروهی از افراد از پیشینه های مشابه را انتخاب کنید و در یک گروه درباره موضوعات خاص بحث کنید. هدف این است که ایده ها و نظرات مخاطب هدف خود را شناسایی کنید.
- تجزیه و تحلیل رقابتی. نقاط قوت و ضعف رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید. انجام این کار به شما کمک می کند رقابت فعلی و نقاط فروش منحصر به فرد کسب و کارتان (USP) را درک کنید.
- تقسیمبندی بازار. مخاطبان هدف خود را بر اساس ویژگیهای خاص به گروههای مختلف تقسیم کنید. این یک روش موثر برای یادگیری انتظارات آنها است و به شما امکان می دهد خدمات مشتری محور را ایجاد کنید.
- مشاهده کنید که مخاطب هدف شما چگونه به کمپین های تبلیغاتی امروزی پاسخ می دهد.
جایگاه هدف خود را تعریف کنید
قدم بعدی پیدا کردن هدفی است که میخواهید کسب و کارتان روی آن تمرکز کند. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که فعالیت های آژانس تبلیغاتی و مشتریان بالقوه خود را محدود کنید و رفع نیازهای آنها را آسان تر می کند.
به عنوان مثال، اگر مخاطبان هدف شما در آن بخش کار می کنند، می توانید روی حوزه پزشکی و مراقبت های بهداشتی تمرکز کنید. از طرف دیگر، اگر میخواهید به کسبوکارهای محلی کمک کنید تا بازار گستردهتری کسب کنند، بازار خردهفروشی مصرفکننده محلی را هدف قرار دهید.
به یاد داشته باشید که USP خود را هنگام انتخاب جایگاه هدف شناسایی کنید. شما نمی توانید در یک بازار اشباع بدون ارائه چیز جدیدی به میز رقابت کنید.
یک طرح تجاری بنویسید
پس از جمع آوری تمام اطلاعات لازم، نوبت به نوشتن آن می رسد.
داشتن یک طرح کسب و کار ضروری است زیرا تمرکز کسب و کار شما را ایجاد می کند، به شما کمک می کند تا بودجه خود را تامین کنید و متخصصان را برای کمک به مدیریت کسب و کار کوچک خود جذب می کند. به طور خلاصه، این راهنمای راه اندازی و راه اندازی کسب و کار شما است.
شما باید این بخش ها را در طرح کسب و کار خود بگنجانید و پیش از ثبت شرکت بدانید:
- خلاصه اجرایی
به طور خلاصه محتوای طرح کسب و کار خود را مشخص کنید.
- توضیحات شرکت
اطلاعات دقیقی در مورد شرکت خود ارائه دهید. در مورد مشکلاتی که آژانس تبلیغاتی شما سعی در حل آنها دارد، مشتریانی که قصد دارید به آنها خدمت کنید و مزیت های رقابتی که کسب و کار شما می تواند برای رقابت به ارمغان بیاورد، مشخص باشید.
- سازمان دهی و مدیریت
ساختار شرکت خود را تشریح کنید، از جمله اینکه آیا می خواهید شرکت با مسئولیت محدود یا یک شرکت انفرادی باشد
- شرح خدمات
فهرست تمام خدماتی که آژانس تبلیغاتی شما قصد ارائه آن را دارد و اینکه چگونه می توانند برای مشتریان سودمند باشند.
- تجزیه و تحلیل بازار
یافته های خود را هنگام انجام تحقیقات بازار ارائه دهید.
- برنامه مالی
وضعیت مالی آژانس تبلیغاتی را توضیح دهد. این شامل اهداف مالی، جریانهای نقدی و پیشبینیهای مالی برای پنج سال آینده است، اما محدود به آنها نیست. هدف این است که سرمایه گذاران را متقاعد کنید که کسب و کار شما ارزش سرمایه گذاری را دارد.
یک وب سایت برای شرکت تبلیغاتی خود راه اندازی کنید.
اگر می خواهید دسترسی خود را گسترش دهید، داشتن یک وب سایت تجاری حیاتی است. یک وب سایت نه تنها حضور آنلاین آژانس را افزایش می دهد، بلکه به ایجاد اعتبار آن به عنوان یک تجارت معتبر نیز کمک می کند.
راه های مختلف و زیادی برای ساختن یک وب سایت هست. اگر نمی دانید چگونه کدنویسی کنید، می توانید یک توسعه دهنده وب استخدام کنید تا کار را برای شما انجام دهد. این روش به شما آزادی زیادی برای طراحی وب سایت مورد نظرتان می دهد، اما بیشترین هزینه را دارد.
برای صرفه جویی در هزینه، از یک سازنده وب سایت یا یک CMS مانند وردپرس استفاده کنید. اکثر سازندگان وب سایت ابزارهای خود را به صورت اشتراک می فروشند، بنابراین شما فقط باید ابزاری را خریداری کنید که متناسب با نیاز شما باشد. در همین حال، CMS تمایل دارد رایگان باشد اما برای کار کردن به میزبانی وب نیاز دارد.
صرف نظر از ترجیح شما، وب سایت باید اطلاعات عمومی شرکت و نمونه کارها شما را به نمایش بگذارد. به عنوان نماینده آژانس تبلیغاتی شما، سایت باید تمام اطلاعاتی را که مشتریان بالقوه شما ممکن است برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خریدشان نیاز داشته باشند، منتقل کند.
ایجاد یک وب سایت تجاری
در اینجا چند نکته در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت تجاری خوب وجود دارد:
صفحه اصلی را حداقلی نگه دارید. به عنوان اولین صفحه ای که مشتریان شما خواهند دید، باید بدون درهم ریختگی باشد و حاوی اطلاعات مفیدی در مورد کسب و کار شما باشد. مسیریابی را آسان کنید. مشتریان شما باید بتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند به راحتی پیدا کنند. اگر طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهید، یک نوار جستجو در کنار منوی پیمایش اضافه کنید.
محتوای وب سایت را به صورت دوره ای به روز کنید. علاوه بر تاثیر مثبت بر سئو، داشتن یک وب سایت به روز باعث می شود که مخاطبان شما در ارتباط با خدمات و فعالیت های شما در جریان باشند.
اطلاعات تماس خود را نمایش دهید صفحه تماس باید به راحتی در دسترس باشد و دارای چندین کانال برای ارتباط با شما باشد.
محتوای ارزشمند ایجاد و به اشتراک بگذارید
محتوا به افراد این انگیزه را میدهد که به طور مداوم در فید اخبار خود پیمایش کنند و در کانالهای پخش رسانهای خاص مشترک شوند. همچنین یکی از راه هایی است که آژانس شما کشف می شود. می توانید مطالبی در مورد بازاریابی دیجیتال و سایر موضوعات مرتبط با تبلیغات بنویسید.
نوشتن محتوا نیز راهی عالی برای اثبات تخصص شماست. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که محتوایی که میسازید با کیفیت بالا، اصلی و برای خوانندگان مفید باشد.
ایجاد محتوا همیشه به معنای نوشتن پست ها و مقالات در رسانه های اجتماعی نیست. شما می توانید محتوای بصری مانند یک ویدیو یا یک اینفوگرافیک تولید کنید تا به همان هدف برسید.
در اینجا چند نکته برای تولید محتوای جذاب وجود دارد:
- به طور منظم محتوا ایجاد کنید. چه بخواهید محتوا را به صورت روزانه یا هفتگی منتشر کنید، یک برنامه ثابت برای حفظ ثبات و اعتبار ایجاد کنید.
- یک سبک ایجاد کنید. محتوای تبلیغاتی شما نیز مانند برند شما باید سبک منحصر به فردی داشته باشد و نماینده شرکت تبلیغاتی باشد.
- آن را قابل اجرا کنید. از محتوای خود به عنوان یک رسانه برای تبلیغ شرکت تبلیغاتی و خدماتتان استفاده کنید. انجام این کار به افزایش تعامل و پیشروی کمک می کند.
به روز باشید
هر صنعتی، از جمله تبلیغات، همیشه سرعت بالایی دارد. اگر با آخرین روندها به روز نباشید، از رقابت عقب خواهید ماند و به بازار بی ربط خواهید شد. با این حال، شما باید همیشه آماده باشید تا با سرعت صنعت همگام شوید.
ویژگی های یک شرکت تبلیغاتی بزرگ
به عنوان یک آژانس تبلیغاتی، نقش نهایی شما افزایش آگاهی از برند مشتریان و حل مشکلات بازاریابی آنهاست. با این اوصاف، ویژگی های خاصی وجود دارد که آژانس تبلیغاتی شما برای ارائه خدمات بهینه باید داشته باشد.
برخی از آن ویژگی ها عبارتند از:
- کارکنان پرشور
از آنجایی که کسب و کار جدید شما برای موفقیت باید استعدادهای خلاق زیادی داشته باشد، اطمینان حاصل کنید که فردی را استخدام می کنید که علاقه مند به آنچه شرکت در تلاش است به آن دست یابد.
- تخصص بازاریابی دیجیتال
از آنجایی که امروزه بیشتر تبلیغات به صورت آنلاین انجام می شود، بسیار مهم است که تیم تلاش کند در بازاریابی دیجیتال متخصص باشد. همچنین ارزش یادگیری مهارت ها و ابزارهای طراحی گرافیک را برای افزایش کیفیت خدمات خود دارد.
یک شرکت تبلیغاتی خوب باید دارایی های دیجیتالی مشتریان خود را بشناسد تا یک کمپین بازاریابی موثر ایجاد کند. بنابراین، شما باید بتوانید بر اساس داده های موجود تصمیمات مبتنی بر داده بگیرید.
- مهارتهای مدیریت زمان قوی
اگر خدمات مبتنی بر زمان ارائه میدهید این امر به ویژه مهم است. اطمینان از اینکه همه پروژه ها در چارچوب زمانی توافق شده انجام می شوند، اعتبار آژانس شما را تقویت می کند.
- حضور آنلاین قوی
قبل از بازاریابی محصولات و خدمات مشتریان خود، ابتدا باید برند خود را بفروشید. از دانش سئوی خود برای افزایش رتبه وب سایت آژانس تبلیغاتی خود در SERP و ایجاد یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
- کنجکاوی و تمایل به یادگیری
دنیای تبلیغات به طور مداوم در حال تغییر و پیشرفت است. بنابراین، تیم شما باید همیشه چیزهای جدید و بهتری را بررسی کند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان شما به بهترین ابزار و تکنیک های تبلیغاتی دسترسی دارند.
کلام آخر
فرآیند ثبت شرکت برای همه نوع کسب و کار قانونی به ویژه برای راه اندازی یک کسب و کار تبلیغاتی صدق می کند. در بسیاری از موارد، شما نمی توانید بدون ثبت نام فعالیت تبلیغاتی را انجام یا ادامه دهید. حتی اگر مورد نیاز نباشد، ثبت کسب و کار شما می تواند مزایای خاصی را ارائه دهد که در دراز مدت به آن احتیاج پیدا خواهید کرد.
اگر می خواهید یک شرکت تبلیغاتی راه اندازی کنید و یا به دنبال رشد کسب و کار فعلی خود هستید، باید از اهمیت ثبت شرکت آگاه شوید. ما در این مقاله سعی کرده ایم تمامی جنبه های ثبت یک شرکت تبلیغاتی و پاسخ تمامی سوالات شما در رابطه با ثبت شرکت بدهیم.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.